برخلاف ادعاهایی که به گوش میرسد، در حال حاضر فیسبوک بیش از همیشه در میان مردم محبوب است. طبق نتایج تحقیقاتی که در ایالاتمتحده انجام گرفت، مشخص شد که روزانه 70 درصد از کاربران وارد فیس بوک میشوند. این در حالی است که آمار ورود روزانه به اینستاگرام 59 درصد، توییتر 38 درصد، پینترست 27 درصد و لینکدین 22 درصد است. وجود این همه کاربر فعال در فیسبوک، پتانسیل این شبکهی اجتماعی را برای انجام فعالیتهای بازاریابی بالا میبرد. درواقع، فیسبوک یکی از بهترین بستر های تبلیغاتی برای مشاغل B2B و B2C است. بااینحال، برای انجام درست
تبلیغات فیسبوک، باید موارد زیادی را در نظر داشته باشید و برای این کار هم به آموزش نیاز پیدا خواهید کرد.
درست است که کاربران زیادی در فیسبوک حضور دارند، ولی تبلیغات در فیسبوک بهسادگی ارسال یک آگهی تبلیغاتی نیست و نباید انتظار داشته باشید با هر آگهی که میفرستید، واکنشهای زیادی دریافت کنید. کلید اثرگذاری تبلیغات اینستاگرام و فیسبوک، هدفگذاری است.
این هدفگذاری به شما کمک میکند مخاطبان هدف خود را بشناسید. برای مثال، اگر قصد دارید شیلنگ باغ بفروشید، باید تبلیغات فیسبوک خود را روی افرادی متمرکز کنید که به باغهای سبزیجات و خرید وسایل منزل علاقه دارند. یا اگر میخواهید یک نرمافزار بفروشید، میتوانید کسانی را که از یک صفحهی فرود (لندینگ پیج) بر روی وبسایت شما بازدید کردهاند، بهعنوان مخاطبان هدف خود انتخاب کنید.
در زیر برخی از گروههای هدفی که میتوانید تبلیغات اینستاگرام خود را روی آنها متمرکز کنید، آوردهایم:
آریانا موزیک
درباره این سایت